Póker közben

 2007.05.06. 22:19
Na, kicsit feltaláltam ide végre.
Épp Peet szobájában vagyok: a másikban megy a nagy pókerverseny. Nekem meg a második körben már nem volt kedvem játszani, úgyhogy most várom, hogy végre vége legyen. Már nincs sok hátra szerencsére, mert már nagyon kókadok.
Meg szomorkodom, mert már megint vége a hétvégének, pedig még el sem kezdődött. Olyan mintha semmit se csináltam volna, és pihentnek se érzem magam egyáltalán. No mindegy.
Pedig azért csináltam ám, ha jobban meggondolom: szombaton, vagyis tegnap, miután kiderült, hogy az anyajegyszűrős napon minden szűrőhely dugig van, így lemaradok róla, elmentünk megnézni lakáskánkat. Bepakoltuk a kocsiba Peet-et, Adelardot (vagyis a gyerekeket :), meg Vevyt, éspersze a szép új porszívónkat (majd később visszatérek rá), és lerepültünk Nyékre. Kicsit takarítgattunk, meg befogtuk a srácokat ablakot-pucolni (sajna a nagy igyekezetben kissé meg is karcolódott itt-ott, de spongyát rá), meg ettünk finomat a parton, meg etettük a hattyúkat is (ööö...nemis...legalább "tíztyúk" volt :).
Aztán hazajöttünk, és Peet-tel vállvetve - mert már 2hónapja ígérgetjük neki legalább - megnéztük az Apocalypto-t.
Hát, szerintem jó szar volt - őszintén. Ezen persze jól sikerült össze is kapnunk Pókkal, mert ő szerette volna hinni az igazat, én meg letörtem. Sajnálom, de egyszerűen nem bírtam ki: valszeg azért, mert drágajó Vargyas tanárúr jól belénksulykolta antró órákon, hogy hogyan szabad hozzáállni más népek kultúrájához (tisztelettel, alázattal, objektíven és előítéletmentesen - aki néprajzos tudja), és a majákkal kapcsolatban amúgy is emlékezetes a Benedek Istvános könyv, és a vele kapcsolatos háborgás a szemináriumon. Szóval kiakadtam, a maják=vérengző, őrült gyülekezet képleten. Nem csoda, hogy az összes amerikai primitív: ezekből a filmekből tanulnak történelmet, antropológiát ésatöbbit. Na mindegy...most már nem háborgok. Köszönhető annak is, hogy a film második fele olyan szinten volt közhelyes, hogy Peet-tel végig röhögtük kínunkban az egészet, hiszen 2perccel az események bekövetkezte előtt megjósoltuk mindet :D.
Szóval: úgy érzem Gibson bácsi kicsit szétitta az agyát, és beperverzült. Pedig jó is lehetett volna. :)
Úgy mint a 300 mondjuk, amiről ordított az első perctől, hogy paródia, pont ezért nem volt gáz, hogy majdnem kiharaptam az előttem ülő vállából egy darabot röhögtömben a moziban :D:D:D:D.
Hűűű, de vége a pókernek, mehetünk haza....CSUHHÉÉÉJJJ!
Akkor majd folyt köv. CUPPANTÁS!!!!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csanád 2007.05.11. 10:52:21

Lelkem! Nem engedem bántani a 300-at! Az egy tökéletes alkotás. Pontosan azt a képregényt adja, amiről akarták, hogy szóljon. Egy mestermunka. Nem dokumentumfilm természetesen! Uff!

tió 2007.05.12. 13:38:10

Gyönyörűm! Úgy érzem félreértjük egymást! ÉN IMÁDOM AZT A FILMET!!! Szétröhögtem magam raja, és nagyon élveztem az első percétől az utolsóig. :D
süti beállítások módosítása