Mea culpa

 2007.04.25. 17:07
Visszaszívok minden rosszat, amit a mellettünk, egész pontosan a Ráday utcában található kínai gyorsétkezdére mondtam. A reggeli, és egész délelőtt tartó torokésfejfájós, jajdenáthásleszek közérzetem kis időre teljesen elmúlt a jó kis csípős levestől :D.
Persze azóta többé kevésbé visszajött a fránya, úgyhogy erősen vágyódom ágyiránt. <SÓHAJ>

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csanád 2007.04.25. 17:53:24

Nos, akkor kanyarodj vissza egy csípős marhacsíkokért, kérj vkitől egy deci házi gyümölcspálinkát, azt nyeldekeld le, aztán otthon alvódás ágyikóban.

Nyócszemű 2007.04.25. 21:13:21

Jelentem bevágtam az ágyba. Most a paplan alól kuncog vavyanfablésat olvasgatva.

Csanád 2007.04.26. 06:21:21

Értettem! Parancs azonban csak félig teljesítve. Férfias pálinkabelediktálásnyafogásellenérelenyeletést
még elvártam volna. Leléphet! ;)
süti beállítások módosítása