Csapongó uborka

 2008.02.07. 20:45
Múlt heti önbeharangozásom után rájöttem, hogy akkor ideje tényleg rendszeresen megjelennem magamnál :).
Már akkor csomót akartam írni, csak sajna rosszul lettem, és jól lebetegedtem arra hétre <valami influenzaszerűség>. Persze már jobban vagyok, de a nagy lendületű ihletettségemet jól odavágta :S. De majd igyexem...

Jah, és remélem tetszik az új design is...gondoltam ideje kicsit feldobni a dolgokat, beújítani így 2008-ra. Persze ez MÉG MINDIG nem én vagyok, de MÉG MINDIG nem tudok html-ül <tudom, szörnyűvagyok:)> sajna. De majd előbb-utóbb csak olyan lesz a designom, amilyen én vagyok :).

Najó, mára nem telik sajna több, mert egész nap számláztam, és jelen pillanatban az agyam állaga egy nagy tengeri uborkáéra emlékeztet. Nem szép látvány, higgyétek el <abba most ne menjünk bele, hogy hogyan is látom a saját agyam...kicsit sok a képzavar, de mondom, hogy uborka vagyok:)>.

Úgyhogy pápussz mindenkinek :*:*:*

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gumipok 2008.02.10. 12:21:42

Na ez a dizájn már jobban te vagy....Drága egyetlen uborkám..épp salit gyártok az ebédhez. Beleugrasz? :D

Drizzt 2008.02.12. 13:24:55

Ó, én már láttam agyat felszeletelve...egész érdekes :).
Amúgy szerintem leginkább az számít, hogy mit írsz...az biztosan te vagy :P.
süti beállítások módosítása