"Megjöttem aranyom..."

 2008.01.28. 10:45
És igen...és újra...sikerült végre idekényszerítenem magam. Nagyon ciki, hogy már egyetlen bejegyzést sincs az oldalon, olyan szinten archiválódtak. De most itt vagyok, és igenis írni fogom újra és rendszeresen.
Annyi dolog volt, amit meg akartam osztani az elmúlt hónapokban, csak mire gép elé kerültem volna szállt el az ihlet. De kitaláltam egy jó módszert: papír+ceruza...és utazás közben nagyon királyul ki tudom találni, hogy mit írja ide...a gépeléshez meg csak nem kell agy...:D
De akkor kezdem is...ezer köszönet mindenkinek,
aki nem adta fel a reményt és kitartott.

:*:*:*

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csanád · http://rattachaiku.blog.hu 2008.01.28. 15:29:33

Én nem adtam! Voltam sokat! Még iwiwen is felszólítottalak!

zsemlekocka 2008.01.28. 21:46:18

Én meg sosenem írok éterest (hű, vagy most mégis?) szóval én szóba' szólítttalak fel! Emlékszel még ránk, eNrajzos lánykákra?

bibas 2008.01.30. 19:55:45

Hát úgy látszik, én sem tartozom a türelmetlenek közé,mert bár sejtettem a szőrnyű, üres valóságot, mindennap " idelátogattam", és lőn....Imáim meghallgatásra találtattak....:-) :-)

Gumipok 2008.01.31. 21:32:28

Héjj....azt mondtad egy csomó bejegyzés lesz::::) ennyi tellett?

Csanád · http://rattachaiku.blog.hu 2008.02.04. 08:31:45

Gonosz, mint a tavasz. Tudja, hogy már nagyon várjuk, ezért direkt lassan és cseppenként jön, hogy mi meg jól elvonási tüneteket mutassunk!!!
süti beállítások módosítása