Wááááá....

 2007.04.16. 23:16
Nagyon ég a pofám..de tényleg...olyan szépen elterveztem, hogy hétvégén majd szépen leülök, és elregélem az elmúlt hetek eseményeit...aztán mégse tettem. Egyszerűen nem szállt meg az ihlet, és ezért képtelen voltam gép elé telepedni.
Helyette annyi mindent lehetett csinálni...például:
Szombat reggel időben lehetett kelni, hogy elmenjünk "nagybevásárlásozni" az Auchanba. A szükséges harapnivalókon túl vettünk tollast (140 forintos, három ütéssel szétüthetőst:) meg "frizbit" (kánya tuggya hogy kő írni), meg pokrócot a margitszigetezéshez, nekem nagy bögrét a "melósteákhoz", dvd-t a winyón tolongó filmeknek, meg mindent, mi "szemszájnakingere" a szemszáj ingeréhez.
Találtunk nagyon menő melegítőnacikat is, hozzá illő szépséges pólókkal, jól leárazva. Nosza, vettünk magunknak egyenszerkót. Sajnos annyian voltak, hogy eszünkbe se jutott felpróbálni...eredmény: Pókanyunak meg Tiónak(vagyis nekeeeem) egy-egy szépséges kék naci, Pókomnak két póló....végülis: így se rossz :D. A látványért pedig, amit a szűk, combrasimuló naciban nyújtott már megérte :D:D:D:D:D.

Szal jól kivásároltuk magunkat (jóidőreutoljára), aztán hazasiettünk, hogy legyen még időm fokhagymásbagettet kreálni (szerintem nagyon állat lett...csak legközelebb ne felejsem el megsózni ;), meg bekajálni, mielőtt a Kedvest szólítja a kötelesség, vagyis az MTT-s megbeszélés. (Arra most nem térek ki, hogy mit össze-duzzogtam magamban, hogy pont szombat délután van az egész...:S)

Erre a szingli-délutánra lehetett tervezni a blog-mesedélutánt is, ami a fent említett okok miatt nem jött össze sajna. Helyette kitakarítottam a szobát végre - meg szorgoskodtam a lakás egyéb pontjain is -, aztán egy fincsi, könnyű vacsi után kocsonyásra tornáztam a végtagjaimat, és egyéb porcikáimat. Dejóóóvoolt. Végül mazsolára áztam a fürdőkádban. Hmmmmm....nyammm...és az este többi részére még ki sem tértem :P.

Vasárnap a fent említett játék- és piknikszerekkel, valamint egy heti hidegélelemmel ki lehetett vonulni a Margit-szigetre. Lehetett találkozni Peet-tel, meg Drizzt-tel és Csincivel, meg Martinával is majdnem (akit így majdnem ismerek), de vele végül
mégsem :D .Tök szupi volt. Jól feltöltöttem az energiacelláimat napsugarakkal, a pocimat pedig vattacukorral. Hihihi...
Ott lehettünk késő délutánig, majd maszatosan, és levegőkiszívottan be lehetett ülni a Sunshine című nem remek, és nem mű, de alkotásra a Lurdyba. Hááát: élménynek élmény volt, de nem igazán tudnám besorolni, hogy miféle. Aki elég erősnek érzi magát hozzá, az nézze meg, aztán ossza meg velem is  :D.

Hát ez volt a hétvégém. Méltó utóhatásként pedig nagyon hisztisen indult a mai nap: csoda? hát fáztam reggel vazzee, mert újra áprilisi az idő...irgum-burgum :)...de a végére azért egész jól alakult a nap. Ügyesen perszonalizáltam, bizony (akinek nem inge, ne vegye magára :).
De most sipircelek az ágyba, mert reggel 8ra már a hitelügyintézőnél kell lennünk. ÁÁÁÁÁáááááááá.... <elhaló sikoly> :D
No pácuuuppp!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása