Moneypenny

 2008.02.18. 15:46
Az egyik megrendelőnk <akit amúgy nagyon imádok> a minap elnevezett Miss Moneypennynek, mert mindig velem beszéli át a számlázós ügyeit (elvégre én vagyok a számlafelelős:)...azóta is így hív. :D

Meséltem Póknak, mire megkérdezte "És akkor ő James Bond? Mert ha igen, akkor semmi gond, nem vagyok féltékeny. James sose kapja meg Moneypennyt."

<amúgy se kellene - a srác meleg>

Ezt most nemtom mér meséltem el...csak úgy rámjött...tetszik ez a becenév :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gumipók 2008.02.19. 22:22:01

Akkor mondjuk én leszek M, és rendszeresen hívlak majd be diktálni, vagy iylesmi::::D
Persze nem az utolsó 5 film M-je mert Judy Dench-hez inkább nem hasonlítom magam:D Ő sem hiszem, hogy diktálni hívná be magához Moneypennyt:D

Egyébként meg hogy lehet valakinek ilyen hülye neve????
Úgy kéne lefordítani, hogy PÉNZFILLÉR???

- Jónapot kívánok, PÉNZFILLÉR ERIKA vagyok és a titkárnői állásra jelentkeznék.
- Gratulálok kisasszony, öné az állás. Bemutatom PILLANATRAGASZTÓ JÁNOST. Engem meg nyugodtan szólítson úgy, hogy M.
- MMMM, mint a Crash Test Dummies számában?
- Valahogy úgy.

röhej :::):

grumpygills 2008.02.21. 21:30:54

:D:D:D:D:D:D:D:D gyagyám
süti beállítások módosítása