Rózsaszín kontra fekete

 2007.06.01. 23:43

A mai nap sirály lett végül...vagyis néhány szerencsésen alakult dolog helyrehozta, vagy legalább kompenzálta a reggeli elcs*szett hangulatot.

Kezdődött kómázással, majd azzal a hírrel folytatódott, hogy a bank nem éri be a sima munkáltatói igazolásommal, illetve a cégbírósági igazolással: különbejáratú, apehes igazolást szeretne arról, hogy igenis dógozom. Csupán azt a röpke problémát felejtették el, hogy a cégem 2007-ben alapult. HÁT HOGY A LÓTÚRÓBA LENNE AKKOR IGAZOLÁSOM JÖVŐ TAVASZIG???? Ezen jól felhúztam magam, mert időnként elfelejtem, hogy szar a világ, és bomba kéne rá...aztán, mikor már kezdeném rózsaszínben látni az életet mindig jön egy kedves, jóságos emberiszarság (mi sem bizonyítja jobban, mint hogy reggelre nagy kupac kaki virított a cég előtt a járdán - nem kutyáé :S), ami visszaránt a talajra, és a biztonság kedvéért beledöngöl még pár métert. Na mindegy: miután kidühöngtem magam a civilizációs paradoxonokon <miszerint:azért dolgozol, hogy a fizetésedből eltarts egy csomó embert, akinek semmi dolga, csak téged cseszegetni">, és kivagdostam <szabadkézzel/sniccerrel> mind a 30 K&H-s  <naná, hogy még egy bank...grrrr> juharlevelet <amiket a tököm tudja mire fognak használni, de már nem éreztem tőlük a jobb mutatóujjam>, úgy döntöttem, hogy sürgősen fel kell töltenem a csoki-celláim, különben a napom hárpiaságba fullad. Úgyhogy felkerekedtünk Ágival, és vettünk fehér tibit <meg Garfieldot :D>, meg benyomtam egy mandulás magnumot is, megmentve ezzel az emberiséget sárkánnyáválásom kellemetlen mellékhatásaitól. Na, innentől már alakult a nap: hülyeség és hülyéskedés, az egyik ügyfél jóvoltából egy halom kindertojás közvetítésével gyermekdedség, bor és fagyi <persze kizárólag munkaidő után :)>, aztán Ottó félrehívott, és közölte, hogy fizuemelést kapok. CSUUUUHHHÉÉÉÉÉÉÉJJJJJ! (És jövőhéten lovagolni megyek Bogival, ha minden igaz. CSUUUHHÉÉÉÉJJJJCSUUUHHHÉÉÉJJJJ!)

Közben felhívott Pókom is, és elújságolta, hogy bejutott a pókerverseny <amire délután ment> középdöntőjébe, ami fél óra múlva kezdődik, szal majd hív.

Ezek után beiratkoztam a szomszédos Szabó Ervin Könyvtárba, majd kiderült, hogy lóf*sz sincs meg azokból a könyvekből, amik nekem kellettek volna <nem baj, ezen már nem húztam fel magam, hiszen tombolt bennem  a csokimámor )>, aztán újra hívott a DRÁGA, és közölte, hogy a döntőbe is bejutott :D:D:D:D:D...<hihetetlen, hogy mennyit számít 20 oldal a pókereskönyvből :P>, úgyhogy vasárnap délután ismét póker :D.

Úgyhogy hazajöttem, televacsiztam magam, közben megnéztem a Gilmore Girls 5. évadának utolsó részét, és épp arról győzködöm magam, hogy zuhizni jó és kellemes. Asszem beadom a derekam :D. Úgyhogy CUUUUUPPP!!!!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réki 2007.06.05. 15:32:38

Tiókám, mesélj nekem bővebben a Szabó Ervin könyvtárról. :) Alkalomadtán nekem is be kéne iratkoznom oda, orosz mitoszkutatókat kutatni, de félek előre, hogy nem találok majd.
Te mit nem találtál? :S
süti beállítások módosítása