Élmény volt...

 2007.05.09. 12:46
Ha így folytatom, akkor a blogom hamarosan filmkritikai irományok tárházává válik. Ez nem áll szándékomban, de ezt muszáj leírnom.
Szal:
Helyszín: Budapest, Corvin mozi.
Időpont: 2007. 05. 08. 19:00
Társaság: Drizzt, Csincz, Dreamer, Gills (lehet nem jól írtam őket...), meg persze Pókom
Film: Pókember 3 (SZINKRONIZÁLVA!!! <elhajó sikoly>...sajna csak a terembe beülve jutott eszünkbe, hogy ennek elfelejtettünk utána nézni)

Az élmény summázata: MÉG AZ ÉLETBEN NEM RÖHÖGTEM ENNYIT KÍNOMBAN!!!
Kezdetben csak fel-fel hördültünk az iszonyúan amerikai giccs-kockákon, és a roppant furmányos nyelvezeten és fogalmazáson, később már hangosan jajgattunk és néha felsírtunk, de a végére a nyüszítő kuncogásból is hahota lett. A 40 fős nézősereg a roppant megható, naplementés-sírós végjelenetnél leplezetlenül és egyemberként kacarászott - ha ez nem vérgáz, akkor mi? :D:D:D:D
Ennyi közhelyet egyben szerintem még sose hallottam. (Viszont remekül felidézgethettem a legutóbbi Fable-regény élményemet, és benne Allegrát, a nagysikerű: "Hogyan írjunk giccset?" című regény íróját. :)
Talán Drizzt összegezte legjobban a dolgot: "Lehet, hogy 300milliót költöttek a filmre, de abból csak 100 dollár volt a forgatókönyv és a rendezés együtt." :D:D:D:D

De abbahagyom, nem akarom senki kedvét elvenni. Mert igazából tényleg élmény volt, és még hosszasan a film után is kacarásztunk a villamoson. Szóval azért megérte, úgyhogy hajrá népek!!! :D
Nacsók!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csanád · http://rattachaiku.blog.hu 2007.05.10. 06:24:44

Uff!

Pókembert nem bánt! Marvel! Annyit is tud. Bár én nem lát! De fog! Illetve szem!

Nyócszemű 2007.05.10. 09:21:27

Hidd el, barátom én vérMarvel Fan vagyok és gyerekkorom kedvence volt a pókember, meg az összes kapható képregényhős. De ez a film megalázó rájuk nézve. A moziból kilépve felváltva volt röhöghetnékem és fojtogathatnékom. De tényleg nézd meg. Én sem hittem el a kritikákat és csillogó szemmel ültem be a filmre. Kár hogy könnyessel jöttem ki. És kár hogy nem a meghatottságtól. :)

Csanád 2007.05.11. 10:55:24

Megért! Nézni fog! 18 után!

Uff

u.i.: szeretni filmben x-men?

grumpygills 2007.05.11. 12:07:20

Naná...bár...a harmadik ott is silányabbra sikerült szerintem, mint az első kettő, de azért X-men-t még mindig szeret :D:D:D.
Majd szeretném hallani/olvasni a véleményed :D!

Réki 2007.05.13. 15:51:01

Jujj :D
Hát ezek után meg kell néznem... főleg, hogy a napokban láttam lovag elvtársnál az első részt. Még bepótolom a másodikat, és hajrá. :)
Imádok vérgáz filmeken szétszakadni a röhögéstől! :D
süti beállítások módosítása