2007.03.20. 14:30
A hétvége summázata:

Imádom a tavaszt - ellentétben a mostani gány idővel -, meg a pihenést, a sétálást, a lakásmustrát,  az olvasást és a kókuszlikőrt, a dartsot és a búzasört, a StarTreket és a muskotályos fehérbort, és ODAVAGYOK CAFATÉRT!!! :D:D:D:D:D:D

A tegnapi napé:

Tök jót dumcsiztam Katával, és örülök, hogy újra láttam. És vicces mennyire kicsi a világ, amikor egy régi ismerősre várván találkoztam egy másik régi ismerőssel, aztán összefutottam még Alisonnal meg Adelarddal is újabbismerősként :)! Szóval egy jó nap volt, még ha nem is tudok fogalmazni. :D.
Jah, leszámítva az elcseszett megrendelést, minekután egész délután a dekorasztalnál ricceltem a pirinyóbbnál pirinyóbb b*szásokat! De mára kipihentem :D.

És holnap kezdődik a kocsisuli....wááááááááá!!!! :D:D:D:D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása