Nyaffff

 2007.09.05. 14:06
MI EZ A ZIMANKÓ, VAZZEEEE????

Azt hittem reggel, hogy megfagyok: cidri, szél, eső, nyálka, blööeeee.
Ráadásul egy kedves öreg néni le piszokszemetezett, hogy mér', azt csak ő tudja. Vagyis valszeg azért, mert magamalá húztam a vonaton a lábaimat. Igaz, hogy a cipőt levettem, és az is igaz, hogy nem foglaltam több helyet, mint egyébként, azért a néne kedves rámfröcsögött egyet elhaladtában...de mindegy igazából...ha neki ez jól esett, akkor örülök, hogy örömöt szerezhettem neki nemtúlvidámdelegalábbfos mindennapjaiban.
Mindennek a tetejében ma utal a bank...ELVILEG...hinni még nem merek a dolog bekövetkeztében...de ha megtörténik, akkor komolyan megünneplem minden évben :) ...éljen szeptember 5.!!!
Este megyünk megnézni Peet-ék új albiját...remélem már ünnepelhetünk is egy kicsit...asszem a forraltborra fogok szavazni :D.
Najó, értelmetlen vagyok...megyek vissza dolgozni...pácuppp!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása