Salalalaaa

 2007.05.21. 23:37
Jó régen jártam errefelé: sorry. Kicsit sok volt mostanában a tennivaló meg tanulnivaló, meg nem is voltam túl jól a múlthéten. Najó: meg nem is történt semmi extra, leszámítva néhány apróságot.
Azt például, hogy új taggal bővült a családunk: egy talált plüss-angolbulldog személyében, akit pénteken Pók szedett föl a Lágymányosi hídon az autók kerekei közül. Lucky Fülöp azóta már jól van, és a sztráda-traumát is kezdi kiheverni. Szép tiszta lett, és megígértem neki, hogy a hiányzó orrával is teszek majd valamit. Aki kíváncsi a részletekre, az ITT olvashat a menekülés részleteiről, és képeket is találhat, amik közvetlenül a megmentés után készültek.
Jah, meg a hétvégénk is vicces volt: a náthából kifolyólag nem igazán éreztem ízeket (még most se az igazi), így a hétvégi ebédek érdekesen sikerültek. Egy idő után persze sikerült belátnom, hogy ez így nem lesz jó, így percenként rohangáltam be a szobába a drágaszágomhoz, hogy legyen főkostoló...nem mondom, hogy nem lett rosszul ebédig :).
Hát, kábé ennyi. A mai napom szar volt eléggé, és még az sem segített, hogy végül mégiscsak sikerült (némi külső segítséggel) elintézni azt a fránya adóbevallást. Vagyis bevallottam a nemlétező adómat....CSUHÉÉÉJJ!!! Meg Ottó (the BOSS) is felcs*szte az agyam, és még dartsozni is béna voltam. Szal nem az én napom volt a mai...
De mindegy, nem mérgelődök...egyrészt mert nem is vagyok mérges, másrészt meg mert inkább bekómázok.
Szép álmokat, pápá meg cuppppp!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réki 2007.05.24. 23:57:31

Hát nos... érdekes egy állat :D
Nem vagyok benne biztos, kutya-e avagy mackó inkább ^^"
De tökre hős vagy drága, hogy megmentetted! :)
süti beállítások módosítása