Para...

 2007.02.22. 17:46
Ma sikerült a munkatársaimat sokkolnom: bejelentettem, hogy nem egészen két hét múlva már "asszony" leszek (vazzeee :S). Aztán ezzel a kijelentéssel én magam is sokkolódtam kissé :S, pedig azt hittem, hogy már nagyjából hozzászoktam a gondolathoz. Miért van az, hogy aki nem akar házasodni, annak muszáj, aki meg akar, annak sokszor nem jön össze???
Wááááá...csak lennék már túl rajta....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réki 2007.02.24. 11:29:22

Hát nemtom drágaságom.
Én nem akarok házasodni, és egyelőre nem vagyok kénytelen, nincs kivel... :D
Holláriééé!

Sallai JZ 2007.02.26. 13:19:30

Na hallika !
Akkor ezentúl mi az új szlogen, hogy "éljenek a házasok" ? Hát ez a dolog még nekem is odébb van, fiatalka vagyok még, meg majd kell találnom egy butust, aki hozzámjön feleségül LOL. Na légy jó.
Pá!
süti beállítások módosítása