2007.02.18. 23:20

Kaparó/fájó/gombócos torokkal ébredtem, meg feszülő fejjel, és a mai napom ennek a jegyében is telt. De legalább tényleg ágyból nézhettem reggel a voyagereket :)...igaz nem így gondoltam még tegnap. Na mindegy.

Szal szarul vagyok, és még a dunaparti sétálás se segített rajtam, pedig jó volt ám.      Már nagyon tele van a bugyrom ezekkel a bacikkal, mostanában sűrűn látogatnak: nincs valakinek valamilyen tippje immunerősítésre (a C-vin kívűl, mert azt nyomom:)?

Jah, és ma kiválasztottuk a falszíneket...sálálá :D. A leendő, csecse lakásunkba :D (kivéve a hálót, mert azzal nem jutottunk dűlőre :S) ...mindjárt meg is mutatom...

Szóval ilyen lesz a baby :)...róla még nincs ilyen szép kép, mert még csak félkész állapotban van. Ez a szomszéd ház, de ő is ilyen szép lesz, és április 15. után már a mi otthonunk. Yuppeeee :D.

De most megyek gyorsan fürcsibe, mert már nagyon vágyakozom az ágyikó, meg a pasi után, akit lelek benne ;).

Mesés álmokat :*:*:*

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása