Sziasztok Kedves Barátaim és Mindenkik, akiket érdekel ez az oldal!

 

Először is bocsánatkéréssel tartozom mindazok felé, akik az iwiw-en bejegyzett link után már többször is voltak errefelé, ám nem találtak itt semmit. Ennek egy nagyon egyszerű oka van: óriási lelkesedéssel, és rengeteg ötlettel regeltem, aztán rá kellett jönnöm, hogy ötleteim csak úgy valósíthatók meg, ha kerítek valakit, aki képes html-ben progamozni, vagy ha én magam tanulom azt meg. Ezen a problémán fennakadtam, és a mai napig vívódok a dolgon, de előbb utóbb orvoslásra kerül, ígérem :).

Ugyanakkor annyi minden történt velem az elmúlt egy hónapban, hogy már muszáj volt a mindennapjamat valahol közzétennem, mert nem tudok mindent elmesélni mindenkinek. Most se fog menni, de majd apránként igyekszem minden fontos információt felvinni.

Ám úgy érzem itt az ideje csicsikálni, mert a fogalmazás a szokásosnál is rosszabbul megy.

Szép álmokat mindenkinek, és puszikákat a pocitokra! Holnap jövök :)!

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réki 2007.02.17. 10:42:16

nya, másodszor írom be a kommentem, mert elcsesztem... :D Szóval, tök örülök, hogy blogolsz, el is mentem kedvencekbe. :) Én is csinálok hasonló gazságot, csak nem reklámozom, mert így is megtaláltak olyanok, akiknek nem kellett volna. Szóval, csak óvatosan! :) www.cseppke.sarok.org -> ez vagyok én, mérsékelten fárasztó üzemmódban, mint megszokhattad :D
süti beállítások módosítása