Jah...

 2007.09.05. 14:16
...majd elfeledtem:

Álmomban Nyéken kapáltam az udvart...vagyis inkább egy kis ásóval, guggolva húztam ki valami gazt, és eccercsak telibekaptam valami lényt az ásóval, ami leginkább a kis alienre hasonlított az első filmből, és még visított is, és nekem akart ugrani, de szerencsére az ásó éle a földhöz préselte. Aztán pár perc múlva kinyúvadt szerencsétlen, mi meg elhatároztuk Pókkal, hogy akkor beszórjuk a kertet valami kártevőírtószerrel. És egy csomó olyan bigyó jött ki erre a földből, és négykézláb haldokoltak, de még így is azon voltak, hogy leharapják a lábunk, mi meg nem tudtuk kit kéne hívni ilyenkor, aki megmundja mik ezek a bigyók...aztán felébredtem...Banyek, írtó nagy baromságokat képes összehordani az agyamvagymim. :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása