Győr és a póker :D

 2007.05.14. 13:15
Igen...pénteken végre átestem a nagy "pókerverseny-vízkeresztségen". Győrben volt, egy nagyon csecse kaszinóban (aminek most az istenért nem jut eszembe a neve) a nagy FHM pókerverseny, ahova 10fős csapatokkal lehetett nevezni. A mi csapatunk a következőképpen nézett ki: Pókom, Drizzt, Csinci, CsinciApu, Peet, Imi, Alison, Szélesi, Dreamer és jómagam. (Amúgy a nevezés feltételei között szerepelt, hogy kell egy nőneműnek is lennie a csapatban: na mi ki tettünk magunkért a hárommal.:)
5kor kezdődött, így terveink szerint fél3, maximum 3 órakor el akartunk indulni, hogy időben odaérjünk. Mondanom sem kell, hogy mindenkinél beütött a krach. Pókom defektet kapott értemjövet, aztán elkerültük egymást, amikor én eliindultam elé. A városban mindenfelé tömött sorokban dugultak az autók meg a népek, stb. Úgyhogy fél4kor sikerült csak elindulni, és nagyok kellett nyomni, hogy odaérjünk. Persze odaértünk - naná, még szép! ÉLJEN! :), és röpke regisztrációt, asztalkeresgélést (valamint csoportos pisilést) követően megkezdődött a verseny.
10 csapat, 10 asztalnál, egymástól viszonylagos távolságban. Én speciel csak Drizztet láttam, de az ő látványa is roppant megnyugtatónak bizonyult a kritikus percekben. Márpedig azok voltak. A kezdeti siker után (az első leosztásra 9es pókerem volt:) már csak azért izgultam, hogy véletlenül se elsőként essek ki az asztaltól, mert akkor 1 pontot se szerzek a csapatnak. Végül elég sokáig húztam: 8 óra után estem ki hatodikként (4pont:), mikor az erősen megcsappant zsetomkáimat mind betoltam a hosszú idő után először valamit is érő AQ-ra. A srác, aki megadta (és majdan az asztal győztese is lett) egy AK boldog tulajdonosa volt. Persze hoztam a formám: a flopban lejött Q után a river K lett. De nem baj, jó móka volt. :D És nagyon ügyi volt mindenki: Peet és CsinciApu elsők lettek az asztaluknál, Imi második, Drágaságom meg harmadik lett. CSUHÉJJ!!!
A ciki csak az volt, amikor az összesítés végén a 73 ponttunkkal másodiknak (vagyis továbbjutottnak) vélvén magunkat ölelgettük egymást, amikoris jól leforrázták örömmámorunkat: elírtak egy pontot, így a harmadiknak végül 74 pontja lett. Pont annyi mint az első helyezetnek. Mi pedig kulloghattunk haza lógó orral. (Uhh...ez jó értelmetlen mondat lett :S)
Persze azért jó volt, meg tök büszkék is vagyunk magunkra, hiszen elég szedett-vedett társaság voltunk, és a harmadik hely is jó (önámítönámítönámít:).
Na mék vissza dolgoz. CUPPP!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása